
ajinca.net 26/11/2025 - 13:25:03 | ![]() ![]() |
Ple Ordinari
Dia: dijous, 27 de novembre 2025
Hora: 19.30 h
Lloc: Sala de plens
CONVOCATÒRIA DE PLE ORDINARI DE 27 DE NOVEMBRE DE 2025
ORDRE DEL DIA:
Aprovació de l’acta de la sessió anterior de data 30 d’octubre de 2025.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per aprovar el pressupost general de l’Ajuntament d’Inca per l’exercici 2025.
Dictamen de la Comissió Informativa de Medi Ambient i Model de Ciutat per aprovar provisionalment la modificació puntual nº 23 del PGOU, consistent en el canvi de qualificació d’una part d’espai lliure públic (SGLP) a equipament públic.
Dictamen de la Comissió Informativa de Medi Ambient i Model de Ciutat per aprovar provisionalment la modificació puntual nº 20 del PGOU, consistent en el canvi de qualificació d’una parcel·la situada en el Carrer Berenguer d’Anoia per a l’ampliació del parc de bombers (SE 2)
Dictamen de la Comissió Informativa de Ciutadania i Drets Socials per aprovar la declaració institucional amb motiu del Dia Mundial de la Infància.
Dictamen de la Comissió Informativa de Ciutadania i Drets Socials per aprovar el manifest contra la pena de mort amb motiu del Dia Internacional de Ciutats per la Vida.
Dictamen de la Comissió Informativa de Ciutadania i Drets Socials per nomenar els representants dels grups polítics municipals al Consell Municipal de Memòria Democràtica.
Moció del grup municipal del Partit Popular D’Inca per a la millora dels sistemes de recollida de residus en actes multitudinaris.
Mocions urgents.
Dació de compte de l’estat d’execució pressupostària del tercer trimestre de 2025.
Dació de compte del període mig de pagament i morositat del tercer trimestre de l’exercici 2025.
Dació de compte de la renúncia de la regidora Sra. Alice Weber de la seva situació de dedicació exclusiva.
Dació de compte dels Decrets de la Batlia del núm. 6.358 al núm. 7.062 de 2025; i dels decrets de les dates compreses entre el 25/10/2025 i el 20/11/2025 del llibre auxiliar de resolucions amb matèria de gestió tributària i recaptatòria.
Dació de compte dels acords de la Junta de Govern de les sessions de 22 i 29 d’octubre de 2025, i de 5 i 12 de novembre de 2025.
Precs i preguntes.


- ANPE ADVIERTE DE LA NECESIDAD DE AMPLIAR LOS ESTUDIOS DEL MÀSTER DE PROFESORADO
- Coalició PER MALLORCA presenta la seva agrupació a Artà amb el compromís de passar de les promeses a les solucions reals
- La Policía Nacional detiene a dos hombres por no abonar el alojamiento en dos hoteles
- Lucão y Rivillos, clasificados para las eliminatorias internacionales
- El Consell de Mallorca constituye el II Consell d'Infància i Adolescència de Mallorca
- El Consell de Mallorca reduce las listas de espera de las ITV donde se puede obtener cita en un máximo de tres días, Calvià, Inca y Manacor, en Palma se busca recuperar el ritmo
- Domingo 1 de febrero se celebra en Son Servera la “XVI Feria de la flor del almendro” de 9:30 horas y hasta las 14:00 horas, en el precioso recinto de las Casas de Cas s'Hereu
- El president de la Junta Local del PP, Mateu Fullana: “Manacor no pot continuar normalitzant clots, voreres en mal estat i carrers degradats, denuncia la deixadesa i la falta de manteniment”
- Suspensión de las cuotas por enseñanzas elementales y profesionales del Precio Público por la prestación del servicio de la Escuela de Música y Danza y Conservatorio Municipal de Manacor
- Este lunes se abre el plazo de inscripción a la prueba libre para obtener el título de ESO. Las escritas tendrán lugar el 21 de abril de 2026 en Palma, Ciutadella y Eivissa














































